Lichtstraat
Aluminium serre
Stalen serre
Houten serre

Serrebouw Heemskerk B.V.  |  Graaf Florislaan 29  |  2114 CN Vogelenzang  |  T. 023-5849706  |  E. info@serrebouwheemskerk.nl

U heeft besloten om een veranda in aluminium aan te bouwen om uw woonruimte uit te breiden? Of om meer van de zon te kunnen genieten? Bij Serrebouw Heemskerk vindt u zeker een veranda in aluminium die perfect bij u en uw woning past. Wilt u graag uw terras overdekken om wat minder in de regen te zitten? Wij bieden ook een ruime keuze in aluminium  veranda’s aan.

Bij Serrebouw Heemskerk  vindt u zeker de aluminium veranda van uw dromen. Of het nu gaat om strakke serre of een eerder klassieke serre. Bent u bang dat een aluminium serre nooit echt zal passen bij uw huis? Niet nodig. U kiest de kleuren van uw serre en wij zorgen voor de passende lak. Zo creëert u een mooie harmonie tussen woning en serre.

Er bestaan tegenwoordig ook zeer energiezuinige serres dankzij het
3-kamersysteem van de profielen waarmee de serre opgebouwd wordt. Deze aluminium  raam- en deurprofielen, samen met degelijk glas, zorgen voor een optimale isolatie van uw aluminium serre. Als u vragen heeft over deze manier van werken neem dan contact met ons op voor een afspraak. Wij komen graag bij u langs om de mogelijkheden te bespreken en uitleg te geven over het product.

U kunt bij ons ook terecht voor terrasoverkappingen en zwembad-overkappingen. Via een goede klimaatbeheersing en de juiste isolatie zorgt Serrebouw Heemskerk  ervoor dat u optimaal kunt genieten van uw zwembad. Kortom, bij Serrebouw Heemskerk kunt u terecht voor al uw dromen rond Serres Veranda’s en zwembadoverkappingen.

Offerte aanvragen