Lichtstraat
Aluminium serre
Stalen serre
Houten serre

Serrebouw Heemskerk B.V.  |  Graaf Florislaan 29  |  2114 CN Vogelenzang  |  T. 023-5849706  |  E. info@serrebouwheemskerk.nl

U wilt een serre aan uw woning en denkt daarbij aan een serre in Jaren 30 stijl of Engelse stijl? Prachtige keuze als u houdt van een luxe serre die een warme, huiselijke sfeer uitstraalt. Bij Serrebouw Heemskerk vindt u zeker uw ideale serre.

Onze Wellington serres in Jaren 30 stijl of Engelse stijl zijn afgewerkt met geprofileerde hoekzuilen en gootprofielen. Het prominent aanwezige houtwerk aan de kroonlijst en de Wellingtonzuilen tussen de ramen zorgen voor een warme en luxueuze uitstraling van uw huis. In deze serre zal u zich ongetwijfeld snel thuis voelen.

Wilt u uw woonruimte stijlvol uitbreiden? Houdt u van sfeervolle en gezellige avondjes thuis? Of wilt u uw huis net dat luxueuze ietsje meer geven? Dan is de Excel serre de perfecte keuze.

De Excel serre is ideaal als u houdt van de victoriaanse stijl. Deze luxe serre laat uw woning er elegant uitzien en schept overigens een lieflijke sfeer in uw leefruimte. Bovendien heeft de gedetailleerde binnenafwerking een heel gezellige uitstraling. De veranda is dus uitstekend geschikt voor een intiem en aangename avond thuis.

Offerte aanvragen