Lichtstraat
Aluminium serre
Stalen serre
Houten serre

Serrebouw Heemskerk B.V.  |  Graaf Florislaan 29  |  2114 CN Vogelenzang  |  T. 023-5849706  |  E. info@serrebouwheemskerk.nl

U wilt graag een heldere kamer in uw woning? Heeft u er al aan gedacht om uw huis uit te breiden met een serre in staal zodat u ook in de winter maximaal van het daglicht kan genieten? Dan moet u bij Serrebouw Heemskerk zijn. Wij beschikken over een ruim aanbod stalen serres. Welke thermisch onderbroken profielen hebben zodat er geen condensvorming aan de binnenzijde kan ontstaan.

De serres passen bij elk huis en ogen bovendien bijzonder strak. U kunt kiezen uit verschillende modellen: ga voor klassiek, tijdloos of modern. De keuze is aan u. Met behulp van slanke, sterke, stalen profielen ontwerpen wij voor u uw droomserre.

Offerte aanvragen